Egun merkatua izugarri handia da, eta kontua da hara iristen jakitea. Oso gai konplexua dugu, baina, zenbait ideia zorroztuz gero, ugaritu egiten dira bideragarritasuna izateko aukerak.
Merkatu-azterketetan murgildu gabe, ekintzailea bere proposamenaz gogoeta egin beharrean dago: Nori interesatuko zaio nire lana?, zer preziotan egin daiteke?, zer behar dut hura garatzeko?, nortzuk dira hornitzaileak?, bada antzeko ideiak dituenik?
Lantegi honetan galdera horiek landuko ditugu, baita eman beharreko lehen urratsei buruzko beste itaun batzuk ere, hainbat alderdiri dagozkionak: feriak, salmenten agenda, kontaktuak, komunikabide sozialak…
Zuriñe Gurpegi
Zuriñe Gurpegi arkitektoa da eta workersnobility arropa-marka sortu du.
Izena emateko hurrengo formularioa bete behar da.
Informazio gehiago