Krisian jartzen ditugu gure lanak. Ez dakigu erresistentzia edo tresna kritiko gisa, baina ponpak jartzen ditugu.
Horrela, laguntza eta altxa hartzeko.
Besteari sostengu bat ematea, ahalegin bat egin ahal izateko. Eusteko.
Edo, besterik gabe, atseden hartzeko.
Materialarekiko distantzia apurtu nahian dauden bi ikerketa-prozesu dakartzate artistek Habitacionera. Gorputz gisa atendituz, aukera gisa eta entzuteko beharrezko baldintzak jarriz.
Pisatzen duten gorputzak eta irauteko pentsatzen dutenak. Igurzteko eteten diren irudiak.
Aurkezpen publiko ekitaldia: maiatzaren 31an, 18:30ean
Akanpada: Ekainaren 15ean 12:00etan
(*) “Oops! I did I Again”, Britney Spears.
HABITACIÓN Blanca Ortiga Miguel Alejos
BIOGRAFIAK
Blanca Ortiga (Hornos de Moncalvillo, Errioxa, 1984) Zientzia Politikoetan, Sormen Eszenikoan eta Arte Ederretan jaso du prestakuntza. Ikerketa eta sorkuntza garaikidea lantzen ditu, eta Bilbon bizi da.
Artista gisa bere lanak, besteak, beste, lekuetan ikusi dira: Jorge Alcolea (Madril), A.F.O (Linz), I.A.M. Gallery (Linz), Fieber Festival (Berlin), Wurth Museoan, Montermoso Kultur Zentroan, Artium museoan, Teatros del Canal-en, Festival Veranos de la Villa festibalean, Nazioarteko Emakumen topaketen III eta IV edizioan, Limako Nazioarteko Festibaletan, Manta, Kuba, Guayaquil eta Bogotá museoa. Mugako lekuak lehertzeko arte-praktikak egiteko interesa du, eta, horretarako, bere praktikak eszenikoen eta eskulturen arteko topaketan kokatzen ditu topalekua eta desplazamendua.
Miguel Alejos (Valentzia, 1995) Arte Ederretan graduatua da Valentziako Unibertsitate Politeknikoan, eta ikasketak egin ditu Pragako Arte, Arkitektura eta Diseinu Akademian, Euskal Herriko Unibertsitatean Ikerketa eta Sorkuntza masterra egin du.
Artista gisa, egoitza artistikoak egin ditu Gas Natural Fenosaren Arte Garaikideko Museoan (A Coruña), eta DKV fresh art-en. Bere lana Hybrid Fair-en (Madril), Bilboko Grabatu eta paper gaineko artearen nazioarteko festibalean, Valentziako La Nau-n eta Arte Ederren Zirkuluan ikusi da. Artista liburuen autoedizioa: “The Lady from Shanghai” (2016) “Olympia” (2017) eta “Jugoslavie” (2018).
Ohiko lan-moduen artean, artxibo eta irudi bereganatuan du interesa. Honen aukera plastikoetan interesatuta, “beste zerbait” sortzeko abiapuntu gisa edo ezer ez egiteko ekintzen bidea, materialaren gaineko ekintza edo keinu zuzen eta errazen bidez, eta ekintza horiek guztien parametroei amaiera ematea du helburu.
“Habitación” erakusketa gune iraunkor bat da, prozesu artistikoetan eta publikoarekin partekatzeko moduetan jartzen duena indarra. “Habitación” guneko proiektuetara artistak gonbidatzen dira elkarlanean aritzeko eta lana erakusteko prozesu moduan lantzeko, asteburuero irekitzen da herritarrentzat.